Detail žiadosti

  • Odkaz pre starostu
  • Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
  • xxxxx xxxxx
  • 5. december 2025
Priebeh infožiadosti

Žiadosť

Predmet:

Žiadosť o informácie podľa 211/2000 Z.z.: Odkaz pre starostu

Adresát:

infozakon@karlovaves.sk   Otvorený

Dátum úkonu:

5. december 2025

Dátum odoslania:

5. december 2025

Povinná osoba: Mestská časť xxxxx - Karlova Ves, Nám. sv. Františka 8, xxxxx - Karlova Ves 842 62, infozakon@karlovaves.sk Žiadateľ: xxxxx xxxxx, xxxxx, xxxxx xxxxx, ucyti@mail.chcemvediet.sk Dobrý deň, na základe zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám v znení neskorších predpisov žiadam o nasledovné informácie: 1. Žiadam o sprístupnenie všetkých dokumentov, interných rozhodnutí, analýz nákladov alebo korešpondencie, na základe ktorých mestská časť rozhodla o ukončení spolupráce so službou Odkaz pre starostu. 2. Žiadam o uvedenie presného počtu nedoriešených podnetov evidovaných v rámci OPS ku dňu ukončenia spolupráce a o informáciu, akým spôsobom s nimi mestská časť naložila (napr. prebratie, zahodenie, iný postup). 3. Žiadam o sprístupnenie kompletného rozpočtu a kalkulácie nákladov, ktoré mestská časť vynaložila alebo plánuje vynaložiť na nové interné riešenie. Žiadam konkrétne: – jednorazové náklady (rozpis podľa položiek), – predpokladané ročné prevádzkové náklady, – pracovné hodiny interných IT pracovníkov a ich finančné vyjadrenie, – porovnanie s ponukou OPS, ktorú mestská časť vyhodnotila ako nevýhodnú. 4. Žiadam o sprístupnenie interného dokumentu alebo metodiky, ktorá upravuje proces triedenia podnetov v novom systéme (vrátane toho, ktoré oddelenia sú zapojené, kto má rozhodovaciu právomoc, aké sú lehoty a aké kroky sa vykonávajú pri podnete mimo kompetencie mestskej časti). 5. Žiadam o sprístupnenie technického popisu alebo projektovej dokumentácie nového systému, v ktorej je definované: – akým spôsobom je realizované automatické alebo ručné postúpenie podnetov iným subjektom (DPB, Magistrát), – aké údaje sa prenášajú, – akým spôsobom sa o tom vedie záznam, – kde sa tieto záznamy archivujú, – podľa akého predpisu sa postup riadi. 6. Žiadam o sprístupnenie dokumentu, ktorý stanovuje dôvody, prečo mestská časť neumožní verejný prístup k zneniu podnetov a spôsobu ich riešenia, a o uvedenie právneho základu, podľa ktorého bola transparentnosť obmedzená. Prosím o presnú citáciu ustanovení zákona, ktoré vylučujú zverejnenie týchto informácií a odôvodnenie, prečo je toto ustanovenie aplikované na podnety občanov a ich riešenie. Súčasne žiadam, aby v prípade, že niektorú časť požadovaných informácií nie je možné sprístupniť, mestská časť: presne uviedla, ktorá konkrétna časť požadovanej informácie sprístupnená byť nemôže, citovala konkrétne ustanovenie zákona, na základe ktorého je sprístupnenie obmedzené, odôvodnila, prečo sa dané ustanovenie na daný typ informácie vzťahuje, a sprístupnila zvyšnú časť informácie, ktorá obmedzeniu nepodlieha (v zmysle § 12 ods. 2 zákona č. 211/2000 Z. z. – povinnosť poskytnúť oddeliteľné informácie). Informáciu žiadam zaslať v elektronickej podobe na moju emailovú adresu: ucyti@mail.chcemvediet.sk V zmysle § 14 ods 5. zákona žiadam o potvrdenie prijatia žiadosti o informácie. Ďakujem, xxxxx xxxxx

Potvrdenie prijatia žiadosti

Predmet:

RE: Žiadosť o informácie podľa 211/2000 Z.z.: Odkaz pre starostu

Odosielateľ:

"podatelna@karlovaves.sk" <podatelna@karlovaves.sk>

Dátum úkonu:

8. december 2025

Dátum doručenia:

8. december 2025

Dobrý deň, vaše podanie bolo zaevidované a pridelené na vybavenie. S pozdravom Dáša Králová Informačná kancelária a podateľňa dasa.kralova@karlovaves.sk Tel: 00421 2 70711252 Miestny úrad mestskej časti xxxxx-Karlova Ves Nám. Sv. Františka 8 842 62 xxxxx www.karlovaves.sk From: xxxxx xxxxx Sent: Friday, December 5, 2025 2:26 PM To: infozakon@karlovaves.sk Subject: Žiadosť o informácie podľa 211/2000 Z.z.: Odkaz pre starostu Povinná osoba: Mestská časť xxxxx - Karlova Ves, Nám. sv. Františka 8, xxxxx - Karlova Ves 842 62, infozakon@karlovaves.sk Žiadateľ: xxxxx xxxxx, xxxxx, xxxxx xxxxx, ucyti@mail.chcemvediet.sk Dobrý deň, na základe zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám v znení neskorších predpisov žiadam o nasledovné informácie: 1. Žiadam o sprístupnenie všetkých dokumentov, interných rozhodnutí, analýz nákladov alebo korešpondencie, na základe ktorých mestská časť rozhodla o ukončení spolupráce so službou Odkaz pre starostu. 2. Žiadam o uvedenie presného počtu nedoriešených podnetov evidovaných v rámci OPS ku dňu ukončenia spolupráce a o informáciu, akým spôsobom s nimi mestská časť naložila (napr. prebratie, zahodenie, iný postup). 3. Žiadam o sprístupnenie kompletného rozpočtu a kalkulácie nákladov, ktoré mestská časť vynaložila alebo plánuje vynaložiť na nové interné riešenie. Žiadam konkrétne: – jednorazové náklady (rozpis podľa položiek), – predpokladané ročné prevádzkové náklady, – pracovné hodiny interných IT pracovníkov a ich finančné vyjadrenie, – porovnanie s ponukou OPS, ktorú mestská časť vyhodnotila ako nevýhodnú. 4. Žiadam o sprístupnenie interného dokumentu alebo metodiky, ktorá upravuje proces triedenia podnetov v novom systéme (vrátane toho, ktoré oddelenia sú zapojené, kto má rozhodovaciu právomoc, aké sú lehoty a aké kroky sa vykonávajú pri podnete mimo kompetencie mestskej časti). 5. Žiadam o sprístupnenie technického popisu alebo projektovej dokumentácie nového systému, v ktorej je definované: – akým spôsobom je realizované automatické alebo ručné postúpenie podnetov iným subjektom (DPB, Magistrát), – aké údaje sa prenášajú, – akým spôsobom sa o tom vedie záznam, – kde sa tieto záznamy archivujú, – podľa akého predpisu sa postup riadi. 6. Žiadam o sprístupnenie dokumentu, ktorý stanovuje dôvody, prečo mestská časť neumožní verejný prístup k zneniu podnetov a spôsobu ich riešenia, a o uvedenie právneho základu, podľa ktorého bola transparentnosť obmedzená. Prosím o presnú citáciu ustanovení zákona, ktoré vylučujú zverejnenie týchto informácií a odôvodnenie, prečo je toto ustanovenie aplikované na podnety občanov a ich riešenie. Súčasne žiadam, aby v prípade, že niektorú časť požadovaných informácií nie je možné sprístupniť, mestská časť: presne uviedla, ktorá konkrétna časť požadovanej informácie sprístupnená byť nemôže, citovala konkrétne ustanovenie zákona, na základe ktorého je sprístupnenie obmedzené, odôvodnila, prečo sa dané ustanovenie na daný typ informácie vzťahuje, a sprístupnila zvyšnú časť informácie, ktorá obmedzeniu nepodlieha (v zmysle § 12 ods. 2 zákona č. 211/2000 Z. z. – povinnosť poskytnúť oddeliteľné informácie). Informáciu žiadam zaslať v elektronickej podobe na moju emailovú adresu: ucyti@mail.chcemvediet.sk V zmysle § 14 ods 5. zákona žiadam o potvrdenie prijatia žiadosti o informácie. Ďakujem, xxxxx xxxxx

Neúplné sprístupnenie informácie bez vydania rozhodnutia

Predmet:

RE: Žiadosť o informácie podľa 211/2000 Z.z.: Odkaz pre starostu

Odosielateľ:

Patrik Pail <Patrik.Pail@karlovaves.sk>

Dátum úkonu:

19. december 2025

Dátum doručenia:

22. december 2025

Lehota:

15 kalendárnych dní od 22. decembra 2025 na podanie odvolania — Lehota uplynie 6. januára 2026.

Číslo spisu:

KV/IT/5054/2025/26809/PP

Miera sprístupnenia:

Čiastočné sprístupnenie

Prílohy:

Dobrý deň, V prílohe vám posielame odpoveď na vašu žiadosť. Ing. Patrik Pail Referát informačných systémov ✉️ patrik.pail@karlovaves.sk Miestny úrad mestskej časti xxxxx - Karlova Ves Nám. sv. Františka 8, 842 62 xxxxx 🌐 www.karlovaves.sk From: xxxxx xxxxx > Sent: Friday, December 5, 2025 2:26 PM To: infozakon@karlovaves.sk Subject: Žiadosť o informácie podľa 211/2000 Z.z.: Odkaz pre starostu Povinná osoba: Mestská časť xxxxx - Karlova Ves, Nám. sv. Františka 8, xxxxx - Karlova Ves 842 62, infozakon@karlovaves.sk Žiadateľ: xxxxx xxxxx, xxxxx, xxxxx xxxxx, ucyti@mail.chcemvediet.sk Dobrý deň, na základe zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám v znení neskorších predpisov žiadam o nasledovné informácie: 1. Žiadam o sprístupnenie všetkých dokumentov, interných rozhodnutí, analýz nákladov alebo korešpondencie, na základe ktorých mestská časť rozhodla o ukončení spolupráce so službou Odkaz pre starostu. 2. Žiadam o uvedenie presného počtu nedoriešených podnetov evidovaných v rámci OPS ku dňu ukončenia spolupráce a o informáciu, akým spôsobom s nimi mestská časť naložila (napr. prebratie, zahodenie, iný postup). 3. Žiadam o sprístupnenie kompletného rozpočtu a kalkulácie nákladov, ktoré mestská časť vynaložila alebo plánuje vynaložiť na nové interné riešenie. Žiadam konkrétne: – jednorazové náklady (rozpis podľa položiek), – predpokladané ročné prevádzkové náklady, – pracovné hodiny interných IT pracovníkov a ich finančné vyjadrenie, – porovnanie s ponukou OPS, ktorú mestská časť vyhodnotila ako nevýhodnú. 4. Žiadam o sprístupnenie interného dokumentu alebo metodiky, ktorá upravuje proces triedenia podnetov v novom systéme (vrátane toho, ktoré oddelenia sú zapojené, kto má rozhodovaciu právomoc, aké sú lehoty a aké kroky sa vykonávajú pri podnete mimo kompetencie mestskej časti). 5. Žiadam o sprístupnenie technického popisu alebo projektovej dokumentácie nového systému, v ktorej je definované: – akým spôsobom je realizované automatické alebo ručné postúpenie podnetov iným subjektom (DPB, Magistrát), – aké údaje sa prenášajú, – akým spôsobom sa o tom vedie záznam, – kde sa tieto záznamy archivujú, – podľa akého predpisu sa postup riadi. 6. Žiadam o sprístupnenie dokumentu, ktorý stanovuje dôvody, prečo mestská časť neumožní verejný prístup k zneniu podnetov a spôsobu ich riešenia, a o uvedenie právneho základu, podľa ktorého bola transparentnosť obmedzená. Prosím o presnú citáciu ustanovení zákona, ktoré vylučujú zverejnenie týchto informácií a odôvodnenie, prečo je toto ustanovenie aplikované na podnety občanov a ich riešenie. Súčasne žiadam, aby v prípade, že niektorú časť požadovaných informácií nie je možné sprístupniť, mestská časť: presne uviedla, ktorá konkrétna časť požadovanej informácie sprístupnená byť nemôže, citovala konkrétne ustanovenie zákona, na základe ktorého je sprístupnenie obmedzené, odôvodnila, prečo sa dané ustanovenie na daný typ informácie vzťahuje, a sprístupnila zvyšnú časť informácie, ktorá obmedzeniu nepodlieha (v zmysle § 12 ods. 2 zákona č. 211/2000 Z. z. – povinnosť poskytnúť oddeliteľné informácie). Informáciu žiadam zaslať v elektronickej podobe na moju emailovú adresu: ucyti@mail.chcemvediet.sk V zmysle § 14 ods 5. zákona žiadam o potvrdenie prijatia žiadosti o informácie. Ďakujem, xxxxx xxxxx

Spätná väzba

Chceme zlepšovať portál Chcemvedieť.sk a preto nás zaujíma váš názor. Pomohol vám portál pri odosielaní a prijímaní žiadostí? Boli ste spokojní s poskytovanými funkcionalitami? Alebo naopak, boli ste s niečim nespokojní? Máte nápady na zlepšenie a radi by ste sa o ne podelili? Budeme radi, ak nám dáte spätnú väzbu a pomôžete nám portál zlepšovať.

  Poskytnúť spätnú väzbu